Direktlänk till inlägg 25 november 2007

SVT och kladdkaka saves the day

Av Amanda - 25 november 2007 15:06

Jag var ute en sväng och började tänka på omprovet i fysik på tisdag som jag såklart inte pluggat tillräckligt mycket till, och kände paniken och ångesten komma smygande. Herregud, jag kan liksom inte få IG på ett omprov, trots att det är fysik! Men så kom jag att tänka på nåt Leo sagt; SVT! Och hela min dag var räddad. SVT i en triangel så behöver man inte kunna mer (typ). V * T = S, S / V = T, S / T = V osv. Jag funderar på att tatuera in den triangeln på handleden för att alltid ha den med mig <3


Men nu måste jag nästan gå och plugga lite fysik. Fast bara lite, för jag kan knappt plugga eftrsom jag bara har lite fysik-tal och inget facit eller någon beskrivning hemma. Får plugga en massa med Niklas imorrn efter att vi spelat dataspel i två timmar :) Skulle gärna stannat och gjort det hela dagen men jag kan inte få IG igen. Har iaf nybakad kladdkaka att trösta mig med, och vetskapen om att jag får spela tv-spel när jag pluggat klart ska väl hålla mig igång.

 
 
Ingen bild

Axel

26 november 2007 20:58

DOG HAN?!?! What the -? Nej det kan han ju inte ha gjort, jag är ju på typ kapitel tio - Hrotghar's Gift hette det (hatar att han aldrig numrerar kapitlen) och det är sidan 77 (jag har pocketbok). Så långt har jag kommit sen maj. XD

Men jag ska börja läsa seriöst på jullovet. Mellandagarna är bra, jag brukar sluka 2-3 böcker 27-31 december, i mellan-gudstjänst-perioden. Gosh, jag ska till kyrkan fyra dagar i rad i jul! :D

23 - Julsångsgudstjänst kl. 09.30
24 - Julbön klockan 12.00
25 - Julotta klockan 07.00
26 - Högmässa klockan 11.00

Undrar om jag orkar gå på julnattsmässan klockan 23 med tanke på julottan... Kan ju ta sovmorgon på julafton. Vi får se. Om de fixar mitt lilla åkdon. XD

Jag svamlar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 21 april 2008 13:49

Fuck this place I lost the war I'm giving up Your mom's a whore     Tack och hej leverpastej nu drar jag och lämnar jorden föralltid. Nej jag skojade, jag ska inte ta livet av mig, det finns fortfarande saker att göra. Men hejdå iaf. ...

Av Amanda - 18 april 2008 18:47

Jag ska byta blogg igen ;) Till blogg.se den här gången, kärt återseende. Anledningen är att jag vill kunna designa bloggen lite som jag vill vilket jag lätt kan göra på blogg.se, med banner, bakgrund eller så kan jag bara gå in i kodmallen och ändra...

Av Amanda - 17 april 2008 20:08

Nej jag har bara tråkigt. Och nej jag har inget bättre för mig.Fast oj, där ljög jag. Jag kan plugga kemi och matte, och detvore smart av mig om jag kunde skriva klart min spanska-presentation för den ska ju redovisas på måndag. Fast jag troratt jag ...

Av Amanda - 16 april 2008 17:54

...måste vara en av de bästa affärerna som finns i Sverige. Inte nog med att de har hur mycket manga och anime som helst på både svenska och engelska, de har även ett stort utbud av fantasy- och science fictionböcker, spellbooks, filmer (inte bara ja...

Av Amanda - 15 april 2008 17:00

Projektet vi har nu består av kemi och matte, endast. Och eftersom matte A är avklarad och vi nu bara har matte B innebär det ett rent helvete för mig. Andragradsekvationer, och random grafer är nånting jag inte alls förstår mig på, men kemin är iaf ...

Ovido - Quiz & Flashcards