Alla inlägg under januari 2008

Av Amanda - 29 januari 2008 18:44

Chiodos

Boys Like Girls

Panic At The Disco (ge mig deras nya!!!1)

The Audition

Bästa just nu. Absolut bästa. Typ galet bra.

 Sen blir den här våren bästa konsertvåren också, mhm. HIM den 14 februari, Patd 26 eller 29 februari, fy skam men jag kommer inte ihåg när. En tisdag är det iaf. Sen kommer Aiden och spelar den 1 april, ska bara boka biljetter men de är billiga så jag blir inte ruinerad, och så ska biljetter bokas till Danko Jones också, den 9 april tror jag.

Och jag fick en massa pengar av pappa i söndags för han hade fått pengar efter sin mamma som dog i höstas. Hähä. Sen dog tydligen min farfar igår/idag så då blir det kanske mer pengar där. Herregud vad hemsk jag känner mig, men det är OK. Har aldrig träffat honom och han övergav pappa så shizzle ma dizzle.

Justeja, Panic At The Disco har tappat sitt utroppstecken, oh sweet mother of Jesus. Domedagen är nära.

Av Amanda - 28 januari 2008 17:35

Ska plugga till fysikprov på optik nu, som vi ska ha imorrn. Det kommer nog gå bra, jag har min miniräknare som räknar ut sin åt mig, och så lär jag mig hur ljset reflekteras i konvexa respektive konkava speglar. Jag borde ha ett G som i en liten ask, och säkert ett VG också om jag pluggar lite. Det är inte direkt det svåraste området inom fysik om man säger så.

Min sociala inkompetens blir bara värre och värre för var dag. Fast där ljög jag. Det är som förut, hej och hå. Får väl se om jag orkar göra nåt åt det. Goosengott i himmlen.

Av Amanda - 24 januari 2008 22:42

Do you know a word that starts with an f and ends with uck?








FIRETRUCK WIIIIIIE!






Älska att jag alltid lägger upp samma saker på bilddagboken som här.

Av Amanda - 23 januari 2008 17:51

RIPHELVETE. Ärligt var jag fett ledsen på tunnelbanan på väg till skolan, för Heath Ledger är död :< DÖD OCH BORTA. Fett sorgligt, för han är, scratch that, VAR ska det ju vara nu, en duktig skådespelare och han tog en massa bra roller istället för en massa dåliga. Det är sorgligt när unga människor dör. Särskilt sånna som alla tycker om. Och jag står fast vid min åsikt att han borde spelat Sirius Black i Harry Potter.

Nu kommer jag börja avguda honom EFTER att han dött och det är ju fånigt, att det ska krävas att man dör för att få respekt. Han fick ju det av resten av världen när han levde, men ja. Kolla bara på van Gogh eller da Vinci eller vem det nu var som blev erkänd först efter sin död.

Nu ska jag gå och gråta, heido :'<

Av Amanda - 20 januari 2008 20:55

Jag vill se Paranoid Park igen. Det får bli en av mina favoritfilmer. Top5, absolut. Skådespelarna är bra, ingen överspelar. Sen är den lite annorlunda än alla andra filmer och sånt gillar jag. Jag vill läsa boken filmen är gjord efter för historien är jävligt bra. Stackars lilla pojken Alex :'(

Av Amanda - 18 januari 2008 22:21

Mamma tjatar och tjatar om att jag måste skaffa mig ett jobb och berättar hela tiden hur hon hade mer pengar än mig när hon var lika gammal som jag och blablabla. Hon försöker få mig att söka jobb i nån affär och hur mycket jag än förklarar vill hon inte fatta - jag vill inte jobba i en affär. Ju mer hon försöker övertyga mig om att jag borde söka ett jobb där, desto mer övertygar hon mig om att jag inte ska söka ett sådant jobb. Det blir ofta så, jag gör tvärtemot vad hon säger åt mig att göra, för att provocera kanske.

Jag vill helst inte jobba med mycket människor alls, särskilt inte om det involverar stress (McDonalds typ). Låt mig sitta på ett lager och sortera papper med min iPod så är jag jättenöjd.

Av Amanda - 16 januari 2008 22:25

Jag vågar inte skriva saker här längre, statistiken över hur många som besöker den här sidan om dagen är för hög för att jag ska våga skriva på riktigt eller hur man nu ska säga. Jag vet ju inte heller om det rör sig om folk som återvänder för att läsa vad jag skriver eller om det bara är random människor som på något sätt hittar mig, läser ett inlägg och sedan går vidare till nästa sida.

Det finns inget mer jag kan skriva som jag inte tycker känns alltför läskigt, allt som dyker upp i min hjärna är för "personligt" eller nåt för att folk som jag faktiskt träffar varje dag ska få ta del av.

Nej usch nu blev det här bara fult och töntigt, jag borde radera hela skiten. Å andra sidan är jag ju töntig, så det är kanske okej.

Av Amanda - 13 januari 2008 21:28

Mamma kom hem från London med Chiodos-album och Drop Dead, Gorgeous. Glädjerus :D

Imorrn blir det tandis klockan 9. Jag får skippa multimedian på morgonen och komma till skolan vid 13 istälelt och ha fysik i 3 timmar .____. Herreminje.

Jag ska träffa Lovisa snart. Fixa hennes hår och planera inför 14 februari. Valentines Day fer sure.

Ktnxbye.

Ovido - Quiz & Flashcards