Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Science Fiction Bokhandeln i Gamla Stan...

Av Amanda - 16 april 2008 17:54

...måste vara en av de bästa affärerna som finns i Sverige. Inte nog med att de har hur mycket manga och anime som helst på både svenska och engelska, de har även ett stort utbud av fantasy- och science fictionböcker, spellbooks, filmer (inte bara japanska utan även vanliga filmer) och random småkrafs och leksaker.

Dessutom har de, vilket jag upptäckte när jag var där idag och som resulterade i mina nyfunna kärlek till bokhandeln, Kingdom Hearts 2 Action Figures! OMGWTFLOL!? Som jag letat! Jag har sökt på google och ebay och tradera men antingen så 1: är de svindyra 2: måste de importeras från Japan/USA 3: är de fula wannabe orginalfigurer (i och för sig vet jag inte om figurerna de säljer på SF bokhandeln är orginal men de är snygga och det är allt som räknas) eller 4: gäller både ettan och tvåan och eventuellt trean.

Figurerna kostar 338:- vilket betyder att jag måste vänta i ungefär två veckor tills jag får pengar, men då köper jag en Axel-figur direkt! Jag känner mig som världens tönt men jag är ganska töntig så det är okok.

 
 
Axel

Axel

18 april 2008 23:46

Du pratar inte om mig va?

LOL: http://i19.photobucket.com/albums/b198/a_w_n/madmushroom.jpg

http://awn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 21 april 2008 13:49

Fuck this place I lost the war I'm giving up Your mom's a whore     Tack och hej leverpastej nu drar jag och lämnar jorden föralltid. Nej jag skojade, jag ska inte ta livet av mig, det finns fortfarande saker att göra. Men hejdå iaf. ...

Av Amanda - 18 april 2008 18:47

Jag ska byta blogg igen ;) Till blogg.se den här gången, kärt återseende. Anledningen är att jag vill kunna designa bloggen lite som jag vill vilket jag lätt kan göra på blogg.se, med banner, bakgrund eller så kan jag bara gå in i kodmallen och ändra...

Av Amanda - 17 april 2008 20:08

Nej jag har bara tråkigt. Och nej jag har inget bättre för mig.Fast oj, där ljög jag. Jag kan plugga kemi och matte, och detvore smart av mig om jag kunde skriva klart min spanska-presentation för den ska ju redovisas på måndag. Fast jag troratt jag ...

Av Amanda - 15 april 2008 17:00

Projektet vi har nu består av kemi och matte, endast. Och eftersom matte A är avklarad och vi nu bara har matte B innebär det ett rent helvete för mig. Andragradsekvationer, och random grafer är nånting jag inte alls förstår mig på, men kemin är iaf ...

Av Amanda - 11 april 2008 11:05

Asdfgh håller just på att läsa Om Jag Kunde Drömma (sämst översättning, Twilight är orginaltiteln, och vad är det för fel med att översätta titeln direkt till Skymning typ?) och den är superepicmegabra o.O Den handlar om en 17-årig tjej som flyttar ...

Ovido - Quiz & Flashcards