Direktlänk till inlägg 27 november 2007

I've been hiding in this bed for weeks from this

Av Amanda - 27 november 2007 19:19

Hade omprov i fysiken idag, och HALLELUJAH det gick bra. Om jag inte har noll självkänsla (vilket jag vet att jag inte har, jag har uselt självförtroende men min självkänsla är det inget fel på) så är jag rätt säker på att jag nog får VG <3 JAG HAR SAKNAT ALLA VG:N! De är mina bästa vänner.


Och Chiodos är knark, och knark är bra. Chiodos och Drop Dead, Gorgeous är lite lika faktiskt, för de har båda en sångare som har ganska gäll, "pojkig" röst som jag förstår att vissa kan finna motbjudande. Men jag tycker om det, mucho mucho.


Och kommentarer från Axel är roliga, för han är rolig och har en tendens att svamla en massa - precis som jag ^________^ Och du får inte avslöja något alls ur Eldest för jag vill inte få den spoilad. Du har hunnit längre än mig. Och om du missat att Murtagh tydligen är död (vilket han inte kan eller får vara) är du väldigt ouppmärksam, eller så har du fruktansvärt dåligt minne.

 
 
Ingen bild

Axel

29 november 2007 19:30

Axel gillar svammel. Axel saknar att blogga. Men du, Murtagh stack ju bara, typ. Det kan vara minnet. Jag läste de 50 första sidorna i juni - fast sen läste jag ju alla sex Harry Potter-böckerna på 20 dagar för att hinna med att läsa allihop - jag gör ju, som bekant, en massa UDDA och onödiga saker jämt - och sen kom HP7, så läste jag den fyra gånger i sträck, och sen blev det skolstarts-depression och 45000 läxor i veckan. Fast jag siktar på mellandagarna mellan jul och nyår och nyår till skolstarten, då läser jag alltid. Hmm... Nämde jag det i min förra kommentar? Jag är tjatig. Och jag borde läsa franska för jag måste måste MÅSTE få MVG på det för att hålla mitt betyg för jag fick VG++ på förra provet (3½p från MVG!). Buhuhu!

Har du något förslag på vad man kan göra med kondomer?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 21 april 2008 13:49

Fuck this place I lost the war I'm giving up Your mom's a whore     Tack och hej leverpastej nu drar jag och lämnar jorden föralltid. Nej jag skojade, jag ska inte ta livet av mig, det finns fortfarande saker att göra. Men hejdå iaf. ...

Av Amanda - 18 april 2008 18:47

Jag ska byta blogg igen ;) Till blogg.se den här gången, kärt återseende. Anledningen är att jag vill kunna designa bloggen lite som jag vill vilket jag lätt kan göra på blogg.se, med banner, bakgrund eller så kan jag bara gå in i kodmallen och ändra...

Av Amanda - 17 april 2008 20:08

Nej jag har bara tråkigt. Och nej jag har inget bättre för mig.Fast oj, där ljög jag. Jag kan plugga kemi och matte, och detvore smart av mig om jag kunde skriva klart min spanska-presentation för den ska ju redovisas på måndag. Fast jag troratt jag ...

Av Amanda - 16 april 2008 17:54

...måste vara en av de bästa affärerna som finns i Sverige. Inte nog med att de har hur mycket manga och anime som helst på både svenska och engelska, de har även ett stort utbud av fantasy- och science fictionböcker, spellbooks, filmer (inte bara ja...

Av Amanda - 15 april 2008 17:00

Projektet vi har nu består av kemi och matte, endast. Och eftersom matte A är avklarad och vi nu bara har matte B innebär det ett rent helvete för mig. Andragradsekvationer, och random grafer är nånting jag inte alls förstår mig på, men kemin är iaf ...

Ovido - Quiz & Flashcards