Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Amanda - 10 januari 2008 22:29

Hei imorrn börjar jag 8:45 och slutar 10:15, på söndag kommer mamma hem från London och har förhoppningsvis med sig Chiodos CD och Drop Dead, Gorgeous CD och rutig pyjamas, jag fick MVG på nationella proven i matte A och hade ett utav de bästa proven i klassen, allt kommer förhoppningsvis fixa sig till den 14e februari så att jag och Lovisa kan stå lååååångt fram på HIM-konserten, jag är INFJ (HURRAY!), igår fick vi se The Incredibles på svenskan och snart ska vi skriva en novell om en hjälte, och vårt nuvarande projekt heter CSI och vi ska lösa ett brott och får ta fingeravtryck och göra blodanalyser och kursen programmering A är klar och vi ska börja med C++ nu. Det går bra nu. Det håller sig nog inte ens en vecka men WHAT THE HECK.


Och mitt hår hatar mig typ inte längre. Det ska få växa en liten bit till och sen ska jag jämna till det. Heido.

Ovido - Quiz & Flashcards