Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Amanda - 9 februari 2008 20:38

Hade studiedag i fredags vilket var jätteskönt. Träffade teh master, hennes pojkvän som vart emo, Niklashoran och blatte-emo-Mathias. Hemska namn på dem kanske men de kallar mig fet emo och patetisk så ja.

Horan, emo och jag köpte varsitt lovemonster på Lagerhouse, mitt fick heta Bob och är jettesoet :> Sen vart vi allmänt höga och töntiga och snurrade runt och dansade på emoplattan, h3h3h3h3.


Har sett Cloverfield och Paranoid Park *igen* nu och jag vill gå på bio igen. Imorrn kommer släkten för att fira syster och så ska vi väl spela GH en massa. Sen nästa vecka blir det mycket, all skit i skolan + tandis och laga början till hål (SAVE ME!!!1) på måndag, kuratorn på tisdag, förberedelser som fan på onsdag, HIM hela dagen på torsdag (HALLELUJAH!!!!1) och idrottsdag på fredag. Blir väl lasergame med gamers och Bexs men vi får se. Jag tycker iaf om nästa vecka. Torsdag mest <3

Ovido - Quiz & Flashcards