Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

Sleep sleep, little darling. I swear I'm not trying to wear you out

Av Amanda - 3 januari 2008 00:52

Jag måste börja vända tillbaka på dygnet nu, skolan börjar snart och det är inte jätteroligt att gå upp klockan 7 när man somnat vid 4. Jag kan visserligen inte längre somna innan 3, går jag och lägger mig vid 12 så ligger jag bara vaken fram tills 3 och somnar då, men det går väl att bryta mönstret om man gör det successivt.

Läser om Eragon nu för att jag inte minns mycket från boken och inte kan dra slutsatser om vad som kommer hända i de två sista böckerna, antecknar alla flitigt?

Och imorgonbitti (vid 8 för att vara exakt) kommer det några gubbar hem till oss som ska leka på min systers rum. De har nämligen hittat asbest vid hennes fönster och måste ta bort det för att hon inte ska dö som en mutantflicka med två extra armar och 18 känselspröt på hakan.


99 red balloons


Måndag kommer jag spendera hemma i svår ångest inför att skolan börjar igen på tisdag, eventuellt kladdkakebak väntar, och definitivt minibio med Little Miss Sunshine. Alla kan bespara sig mödan att försöka få mig att träffa er då, jag vet ju hur ni saknar mig och hur omåttligt populär jag är.


 
 
awn

awn

3 januari 2008 01:44

Det måste jag också, sen måste jag deppa på måndag och läsa en massa. Men ett plus är att vi antagligen inte hade läxa i alla fall.

http://awn.bloggagratis.se

 
Tildah

Tildah

3 januari 2008 18:21

Jag vill se Little Miss Sunshine. Jag har inte sett den än. Hur mycket du än har tjatat.. (A)
Men jag pallar inte köpa den, och den finns inte att hyra på sugiga Sörens -.-

Vad är asbest? :S

http://xTiLDAAH

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 21 april 2008 13:49

Fuck this place I lost the war I'm giving up Your mom's a whore     Tack och hej leverpastej nu drar jag och lämnar jorden föralltid. Nej jag skojade, jag ska inte ta livet av mig, det finns fortfarande saker att göra. Men hejdå iaf. ...

Av Amanda - 18 april 2008 18:47

Jag ska byta blogg igen ;) Till blogg.se den här gången, kärt återseende. Anledningen är att jag vill kunna designa bloggen lite som jag vill vilket jag lätt kan göra på blogg.se, med banner, bakgrund eller så kan jag bara gå in i kodmallen och ändra...

Av Amanda - 17 april 2008 20:08

Nej jag har bara tråkigt. Och nej jag har inget bättre för mig.Fast oj, där ljög jag. Jag kan plugga kemi och matte, och detvore smart av mig om jag kunde skriva klart min spanska-presentation för den ska ju redovisas på måndag. Fast jag troratt jag ...

Av Amanda - 16 april 2008 17:54

...måste vara en av de bästa affärerna som finns i Sverige. Inte nog med att de har hur mycket manga och anime som helst på både svenska och engelska, de har även ett stort utbud av fantasy- och science fictionböcker, spellbooks, filmer (inte bara ja...

Av Amanda - 15 april 2008 17:00

Projektet vi har nu består av kemi och matte, endast. Och eftersom matte A är avklarad och vi nu bara har matte B innebär det ett rent helvete för mig. Andragradsekvationer, och random grafer är nånting jag inte alls förstår mig på, men kemin är iaf ...

Ovido - Quiz & Flashcards