Alla inlägg den 2 april 2008

Av Amanda - 2 april 2008 17:01

Fan, nu har jag ont i magen igen .____. Det räcker tydligen inte längre att jag ska vakna med magont och må illa av att äta frukost, nu ska jag gå runt hela dagarna och ha ont och känna mig illamående. Hela förmiddagen gjorde den jävla magen ont, sen var det lugnt efter lunch tills jag kom hem, och nu gör det ont igen. Jag får ta och prata med mamma så fort hon kommer hem <.<

Av Amanda - 2 april 2008 16:27

Åh, jag tycker bara mer och mer om Panics nya skiva ju mer jag lyssnar på den. Det är ganska skönt att lyssna på nåt lite mer annorlunda som omväxling till den musik jag brukar lyssna på (mycket hadcore och post-hardcore på senaste tiden). Jag blir så himla glad när jag lyssnar på den, de har tagit hjälp av en massa skumma instrument på den här skivan och en låt (She Had The World, kanske min favorit) får mig att tänka på Frankrike och renässansen. Mysig är den ^___^


Mötet med skolsyster igår gick bra, jag berättade om mitt magont och att jag även brukar må illa efter att jag ätit frukost, och hon tyckte att det lät som magkatarr. Skitroligt. Jag ska be mamma boka tid hos vårdcentralen (eller måste man gå dit och köa?) och så ska jag få reda på om jag typ gått runt med magkatarr i snart fyra år... Det känns ganska drygt men det är i a f en förklaring, och jag behöver det.


På den ljusa sidan så gör min tand i a f inte ont längre, jag kan tugga maten normalt utan att behöva oroa mig för att det ska göra ont lika ont längre, jag har börjat tugga maten normalt så smått.  Och det är varmt och ljust ute nu så våren är väl på väg/redan här nu :) Makes me happy. Pretty.Odd (Panics nya) är förövrigt väldigt passande för vårpromenader/sommarpicnicar, jag skulle vilja sitta på en rutig filt under ett stort träd i Humlegården med sånna kläder som Mrs Lovett (Helena Bonham Carter) har på sig i strandscenen i Sweeney Todd och lyssna på Pretty.Odd Det skulle vara EPIC.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards