Alla inlägg den 11 april 2008

Av Amanda - 11 april 2008 11:05

Asdfgh håller just på att läsa Om Jag Kunde Drömma (sämst översättning, Twilight är orginaltiteln, och vad är det för fel med att översätta titeln direkt till Skymning typ?) och den är superepicmegabra o.O

Den handlar om en 17-årig tjej som flyttar till sin pappa i en liten skitstad, och där träffar hon Edward Cullen som är... Han är ju lätt top5 påmin fangirl-lista om man säger så. Åh, och det bästa? Han är en vampyr. Ajajaj det blir inte mycket bättre än så.

Har inte läst ut boken ännu men jag gör det om nån timme, och på söndag drar jag till biblioteket och lånar del 2 och 3, och del 4 finns också yes?


För övrigt drömde jag att jag typ blev kidnappad av Ville Valo som var fett elak och försökte limma fast mig i marken, och så såg jag ungefär 5 miffo-hästar som liknade missbildade testraler (ur Harry Potter) i stort behov av tandställning. Först var det bara en, men sen kom fyra till. Jag: den förökar sig!!!!1

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards