Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Amanda - 1 mars 2008 17:21

Jag behöver och vill ha så mycket saker, men har så ont om pengar. Har sökt sommarjobb på olika ställen och jag hoppas verkligen att jag får jobb någonstans. Jag tror att pengar till viss mån kan köpa lycka, absolut.


Och jakten på den perfekta tjocktröjan fortsätter. Jag har hittat en från Champion som var helt perfekt men den kostade 700 spänn och då går alla mina pengar den här månaden åt, pengar som jag egentligen behöver till både biljetter till Danko Jones i april och Patd's nya skiva Pretty.Odd som släpps snart.

Mami erbjöd sig dock att betala halva priset och den där tröjan är verkligen perfekt. Den har exakt en sådan luva som jag velat ha så länge, lagom stor som jag kan gömma mig i. Perfekt. Så jo. Jag köper den nog.


Ovido - Quiz & Flashcards