Alla inlägg den 4 december 2007

-.-

Av Amanda - 4 december 2007 09:37

Jag är jättesmart och skolkar från programmeringen idag. Egentligen hinner jag till skolan lagom till att lektionen börjar, 10:30, men jag orkar och vill inte. Jag borde gå och prata med de andra i min grupp om hur vi ska göra med inlämningen av vårt GDD för jag kunde inte skicka in det igårkväll eftersom den bilden som Slim skickade var i något konstigt format som jag inte kunde öppna på datorn, men å andra sidan behöver jag göra klart min del till vårt GDD också så det är väl lika bra. Men det är inte bra att vi har programmering nu och inte multimedia. Det komemr ta hur lång tid som helst för mig att lära mig vad de gick igenom idag, jag har svårt att förstå programmeringen i vanliga fall, hur ska det då gå om jag inte ens är med på genomgångarna? Men det är fan inte mitt fel att de inte lägger in lektionerna på schemat förrän samma morgon man ska ha dem! Helvete.

Ovido - Quiz & Flashcards