Alla inlägg den 15 december 2007

Av Amanda - 15 december 2007 22:22

Menåååh. Ungefär så känner jag nu. MENÅÅÅH. Jag vet inte varför. Jag måste programmera, skriva ett flödesschema, skriva klart en labbrapport, skriva ett julbrev på spanska och plugga kemi, och jag slutar på torsdag. På onsdag har vi bara basgruppsarbete, säkert nån sammarbetsövning. Och på måndag ska vi se Nightmare Before Christmas i skolan. Imorrn ska jag träffa Kawa och Mathias och köpa julklappar. Jag fick 1000 spänn av mamma idag till julklappar, för att jag bara hade 400 spänn själv. Fast jag behöver nog bara max 200 av den där tusenlappen. Jag måste söka jobb, mamma är på mig hela tiden. Och jag vill ju ha pengar. Efter julen så, då ska jag ha lärt mig HTML och Python (PÅ RIKTIGT) och helst lite PHP och JavaScript. Så kan jag ta jobb där man ska göra hemsidor. Såg ett sånt jobb där de betalade 93 kr/timmen. Det är inte fy skam.


UUUUUUH GE MIG JULLOV! De som brukar sälja julgranar i korsningen Norrtullsgatan-Frejgatan kom igår kväll. De är så snälla, de brukar ge oss skumtomtar när vi köper julgran.

Jag funderar på att gå och lägga mig typ nu. Ska ändå läsa, och förmodligen sitta inne på skumma forum halva natten, så jag kan lika bra börja nu.

Ge... Mig... Knark...

Ovido - Quiz & Flashcards