Alla inlägg den 5 december 2007

Av Amanda - 5 december 2007 18:50

Del 1 av matte A nationella gick super, kände mig jättesmart och var en av de första att bli klar. Sen gäller det att plugga en massa inför del 2 så behöver jag aldrig mer i mitt liv oroa mig över matte A, då är det matte B som blir det läskiga (:

Köpte julklappar med Bexs, Niklas och Mathias efter skolan, fixade Ollies, mormors och gammelmosters presenter och hittade även a little something till mig själv: ett halsband med ett heartagram på, sådär äckligt snyggt och billigt var det (alltså, det ser inte billigt ut, men det var billigt. Det ser inte dyrt ut heller, utan bara typ... Äh, det ser ut som ett snyggt halsband helt enkelt).


Sen när jag kom hem upptäckte jag att jag äntligenäntligenäntligen fått hem skolkatalogen. YES! Det innebär att ikväll kommer spenderas i sängen dreglandes över alla esteter *insert leo-smiley here*


Snart är det jul! o.O <3

Ovido - Quiz & Flashcards