Alla inlägg den 7 december 2007

Av Amanda - 7 december 2007 20:19

Niklas har skrivit en PHP-tutorial till mig för att jag ska kunna lära mig PHP, jättesnällt. Problemet är att PHP är så stört likt Pyhton och jag suger på Python så det här kommer gå åt helvete >.< Det tog mig en hel programmeringslektion att skriva ca 10 rader kod som uteslutande innehöll saker jag verkligen borde kunna nu, while-slingor och if-satser. Herregud, jag kommer fucka upp spelet vi skriver i skolan nu bara för att jag är så dålig. Inte har jag tid att plugga Python heller, eller, egentligen har jag väl det men jag har så mycket att göra så jag vet inte var jag ska börja. HELVETE. Jag kommer misslyckas med allt och jullovet kommer inte bli något lov för då kommer jag arbeta med allt jag inte hunnit göra under skolveckorna.


Jag önskar att jag kunde göra något snyggt och kreativt i Photoshop eller åtminstone ta en snygg bild, men  allt går bara åt helvete >.< Jag har 10.000 idéer på foton jag vill ta och bilder jag vill redigera men nej nej, det går inte. Jag är väl inne i någon sorts kreativ svacka. Eller en svacka överhuvudtaget. Ge mig jullov, snälla!

Ovido - Quiz & Flashcards