Direktlänk till inlägg 12 december 2007

Det är regeringens fel.

Av Amanda - 12 december 2007 20:44

Var och såg esteterna (DREGLA) på Klubben när de redovisade sitt senaste projekt i form av en julkonsert, Ariyan sjöng i bästa gruppen och jag ska gå imorrn igen och se resten av esteterna för de är 80 pers i sin klass ungefär och hälften spelade idag och hälften imorrn. Hähä.

Imorrn är det även Lucia och jag ska upp 05:40 för att hinna se några Kungsholms-klasser ha Luciatåg .______. Amagad. Jag vet ärligt inte om jag orkar upp men jag är så illa tvungen för jag har lovat att ta med mig varm choklad. Helvete. Jag ska gå och lägga mig nu så att jag orkar upp, för sen klockan 09:00 är det Lucia-tåg i skolan <3 Jag älskar julen och Lucia och jag vill ha snö!

Dagens knark är lussebulle.

 
 
Axel

Axel

13 december 2007 17:24

Du gick upp klockan 05.40? Haha, jag som var tidig tyckte jag klockan 06.15 Jag nöjde mig med Moralucian på TV, dagis och åttorna i skolan jag...

http://awn.bloggagratis.se

 
Axel igen

Axel igen

13 december 2007 17:29

Som sagt, du måste gilla Lucia, men det är väl som jag och julottan. Synd att den är så sent som sju, jag vill ha den vid 4-5, tassa upp halv fem på morgonen. Vad mysigt det måste vara. Och göra frukost vid sex... Mums. Fast aju är väl rätt tidigt, åtminstone på juldagen, efter julafton, I suppose. Jag gillar Lucia, fast jag har fobi för att vara med i Luciatåg. Jag är rädd för det. Odd.

http://awn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Axel

13 december 2007 17:30

Frågade jag vad som var regeringens fel? Men du har lärt dig av mig - skyll ALLT på borgarna!

 
Ingen bild

Ariyan

2 januari 2008 21:34

va sött skrivet;) Jag gillar din blogg, den är mysig.. och ja det är sant.. jag var bäst:P eller hehe min grupp:p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 21 april 2008 13:49

Fuck this place I lost the war I'm giving up Your mom's a whore     Tack och hej leverpastej nu drar jag och lämnar jorden föralltid. Nej jag skojade, jag ska inte ta livet av mig, det finns fortfarande saker att göra. Men hejdå iaf. ...

Av Amanda - 18 april 2008 18:47

Jag ska byta blogg igen ;) Till blogg.se den här gången, kärt återseende. Anledningen är att jag vill kunna designa bloggen lite som jag vill vilket jag lätt kan göra på blogg.se, med banner, bakgrund eller så kan jag bara gå in i kodmallen och ändra...

Av Amanda - 17 april 2008 20:08

Nej jag har bara tråkigt. Och nej jag har inget bättre för mig.Fast oj, där ljög jag. Jag kan plugga kemi och matte, och detvore smart av mig om jag kunde skriva klart min spanska-presentation för den ska ju redovisas på måndag. Fast jag troratt jag ...

Av Amanda - 16 april 2008 17:54

...måste vara en av de bästa affärerna som finns i Sverige. Inte nog med att de har hur mycket manga och anime som helst på både svenska och engelska, de har även ett stort utbud av fantasy- och science fictionböcker, spellbooks, filmer (inte bara ja...

Av Amanda - 15 april 2008 17:00

Projektet vi har nu består av kemi och matte, endast. Och eftersom matte A är avklarad och vi nu bara har matte B innebär det ett rent helvete för mig. Andragradsekvationer, och random grafer är nånting jag inte alls förstår mig på, men kemin är iaf ...

Ovido - Quiz & Flashcards